Powered By Blogger

Tuesday 13 December 2011

Random~ :P

salam sejahtera semua!

nampaknye kali ni tatau la nak tulis ape...hehe

bukan ape..skang ni aku pekerja untuk dua company..so tade banyak masa untuk pikir tajuk yang menarik(tapi rasa nak menulis/menaip..hoho)



dua company yang aku kerja tu ialah Pisang Goreng Sdn. Bhd.(kasi nama sendiri je ni..haha) dan Keropok Sira Berlada Md. Noor Sdn. Bhd. nampak 'busy' kan? haha..sebenarnya tade la sibuk mane pun...tapinye buat masa sekarang ni aku macam tade masa nak 'berfoya-foya' la...ye la..pagi tido(hihi..), petang gi goreng pisang ngan kisar air batu,malam kerja buat keropok...


............................................ngaih! busy la jugak! =,=

tapi tape la...semua kerja yang aku buat ni ntuk tolong abah aku...dia yang semangat buat itu,buat ini...aku ikut je la...ehehe...



tapi kan...agak2 salah tak kalo aku sebenarnya mengharap jugak dapat gaji...sebabnye aku tengah target nak beli handphone baru...macam mane ekk?? harap2 tape la..pahala dapat,gaji pn dapat..:P


handphone yang aku nak beli sebenarnya agak high-taste la...sebab ciri2 handphone yang aku nak ialah yang paling penting dual sim, kemudian ada dapat wifi,ada 3G or 3.5G,kalau boleh nak Android...canggih sikit..hehe...bukan ape...sekarang ni aku pakai dua handphone...satu sim Celcom,satu lagi sim Maxis...ade dua henset ni agak menyusahkan la...sebab nk kene ada banyak poket nk letak...beratkan seluar plak tuh..haiyyaa...skang ni aku kene bersabar la..dapat kumpul duit banyak2, beli handphone mahal sikit,asalkan puas hati..antara handphone yang aku dah stalk:


1) Samsung Champ Duo(ada wifi,tapi orang kate ada problem sikit..tatau knape..)
2)LG Optimus Net Dual(aku tengok pasarannya ada kat Russia ngan India je..tape...nanti try tanye kt kedai..)
3)Nokia C2-03(tiada wifi..tapi nampak canggih sikit...sebab touchscreen..:P)

4) Samsung Star Duos/ B7722(yang ni rasenye macam ada kat malaysia..)



haa..dah nampak handphone2 yang da kene stalk ngan aku? best tak? sebabnye ciri2 utama yang aku pilih 'dorang' ni sebab dapat guna dua sim..itu je..hehe...tapi kalo dapat yang android punye sangat lah ok....yang aku jumpe android dual sim...handphone china je..paham2 je la kalo handphone china macam mana kualitinye kan..huhu...

ok lah...yang dekat atas ni cuma random aje...'apa ku fikir ku tulis' la katekan..haha...

sekian saja post untuk kali ni...enjoy sikit..sebelom ni insaf2..hehe
(^^)/






2 comments:

  1. bawak adam melawat entry ni, dye ckp.
    'wah byk nye enpon.adam nak".
    =D

    ReplyDelete
  2. haha...makndaknye la tlong belikan...

    ReplyDelete