Powered By Blogger

Sunday 2 October 2011

kem kepimpinan jpp ipg zon selatan

tempat: kem kaizen, pontian, johor

kem kaizen ni bila kali pertama aku dengar memang menakutkan...KAIZEN... bunyi mcm samurai jepun nk bunuh org je....
tapi...sebenarnya tempat ni memang terbaik...kemudahan semuanya lengkap...dan ini kem pertama yang buatkan aku nak pegi lagi...hohoho


berbalik kepada kem kepimpinan ni....kem yang dihadiri oleh jwatankuasa perwakilan pelajar(JPP) dari IPG2 zon selatan...tau ke IPG tu ape? ianya singkatan bagi Institut Pendidikan Guru...kiranya aku ni bakal cikgu la...TESL plak tu...sebenarnya aku pon pelik gk..bile ckp tesl je mesti org akan "FUYYOO...TESLLLL...." padahal kalau belajar ni semua sama je...kalo malas mmg rse susah...dan aku tak tahu bahagian mana yang hebatnye..nak kata boleh speaking...cikgu bahasa melayu pun boleh gk...cuma bahasa je lain..dan aku rase diorang semua patut kata "FUYYOO..".dekat cikgu matematik dan sains....sebab diorang lagi bijak...ni pandangan aku la kan...hehe...
eh3...dah lari tajuk...(=,=) v hihi
kem kepimpinan yang aku pegi ni memang ada kelebihannya...aku dapat jumpa Yang Di-Pertua daripada 3 IPG yang perangainya berbeza-beza....dan aku paling suka YDP dari IPG Raja Melewar, N9...sebabnya dia sangat sempoi dan aku tgk org bwahannya pon ikut dia jgk...sempoi..kalau YDP IPG aku...serius jek..tapi baik...dan dia dah dapat satu gelaran hasil drpd kem ni..."comel tapi maskulin"..hahahahahhaa...padan muka...serius sangat...
dah la...pegi kem itu..kem ini...kelas banyak tinggal...risau3....exam dah dekat...kene slow2 dah aktiviti2 luar ni....


IPG yang terlibat : 
1) IPGKTI [Temenggong Ibrahim]
2)IPGRM [Raja Melewar]
3)IPGTHO [Tun Hussein Onn]
4)IPGPM [Perempuan Melayu]

No comments:

Post a Comment