Powered By Blogger

Saturday 15 December 2012

mimpi..hmm

assalamualaikum w.b.t.
alhamdulillah masih berpeluang menaip di ruang belog ini..

berkenaan mimpi...td lpas subuh aku tido(ish3..)...tido punye tido termimpi ak dan keluarga pegi Mekah...

situasinya, macam aku kene sambung belajar kt sana tp family ikut skali pastu g jalan2..hmm g Mekah jalan2 je ke...mimpi je pun..xpe kot..

yg ak tgh pkir ni, aku mimpi aku nampak masjid, ada dalam 3-4 tingkat, karpet warna merah,tiang warna putih...di sekelilingnye ade kedai2 makanan..yg ak nampak dlm mimpi kedai jual kayu khramat(loghat ganu...kalu di key el kan jual cakoi rasenye..)..

itu je yg ak nampak...pastu terbangun..tau2 ade si Putih tido dkt kpale ak..batuk2..tu yg buat aku terbangun..haish kaco je si Putih ni..hehe..naseb baek comel...mengade pun ade..nk tido atas bantal je...nyebokkk~..ikut sape tah..hahaha

aku tanye abah, kt Mekah ade ke masjid gitu,ada bertingkat dan karpet warna merah, abah ckp ADE...Masjidil Haram gitu ah..MasyaAllah...betol ke...xkan la ak mimpi Masjidil Haram kot? x pernah pegi pun lagi..sama plak tu..hmm..kedai2 jual makanan pn ade dkt Mekah...ada maksud apa2 ke mimpi aku ni? adakah aku akan sampai ke sane dlam waktu terdekat ni? dgn family plak tu....Ya Allah...Kau realisasikanlah mimpi ku ini...

alhamdulillah...ni antara gmbar yg hampir sama dgn mimpi aku tu:




3 comments:

  1. best nye..:D mimpi je pn dpt rse best nye..

    ReplyDelete
  2. kucing tido ats bantal...hmmmm hmmmmm

    ReplyDelete
  3. hehe...ye la..selain bantal, atas toto,atas laptop,atas riba...

    ReplyDelete