Powered By Blogger

Wednesday 10 April 2013

haha..that's it..

salam...
nampaknya post yg sbelum ni dah di delete atas sbb2 yg tertentu...

memang bila kita down..smua benda kita akan lihat dari segi negatif aje...

itulah yg berlaku pada aku beberapa hari yg lepas..sbnarnya dh lama pendam tapi tak tertahan plak hari tu...nak luah kt org..sape yg nk dgr..last2 lepas la dkt blog...lega sikit rase...tp masih berbekas di dlam diri ni..
sahabat aku kata kita nk berubah jgn expect boleh berubah dlm sekelip mata pakai niat aje...cumanya...bila kita nk berubah jadi lebih baik...set kan satu gol or matlamat supaya kita slowly but surely achieve that goal..

mmg susah bila kita ni seorang yg low self confidence and slowpoke....tapi aku terlupa yg ada sahabat yg boleh dgr masalah aku...cuma aku taknak cerita kt sape2 dan keluar dari mulut ak sndiri..sbb ak lg selesa menaip..maka ter tubik lah satu post yg aku rasa mengguris perasaan pihak lain...

tak sangka boleh jugak orang lain yg rasa kecewa dan sedih dgn keadaan aku tu..padahal kalo ikutkan mende ni aku je yg rasa..org len menyibuk plak..hehe...tak..tak...tapi ntah lah..mmg manusia ni mcm2...boleh plak terasa apa yg org lain rasa....ade2 je lah...

takpelah biar lah....anyway thanks to Ros Amiliana Roslan sbb sudi baca msalah aku...bagi ubat penenang sikit..haha...thank you very much..:)

that's all....harap maaf kalo ada yang terasa dgn post ak yg sblum ni...

4 comments:

  1. itu Ros Amiliana Roslan aku ke?.hehe. =P
    kalau aku
    u're most welcome.. (^_^)v
    tapi kan kalau amik ubat penenang kat klinik bukan free kan.kan kan..haha. =P

    ReplyDelete
  2. Haha..tlong jwabkan pn ap slahnye..free je kot..hehe

    ReplyDelete